سرپرست اورژانس آذربایجان شرقی گفت: از آغاز مراسم پیاده روی اربعین حسینی تاکنون نیرو‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز مستقر در مرز مهران برای بیش از ۶ هزار زائر حسینی خدمات درمانی ارائه کردند.

صادق اول گفت: تیم‌های توانمند فوریت‌های پزشکی و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از ۲۲ مرداد ماه با حضور در مرز‌های عراق و راه‌های ارتباطی به صورت شبانه روزی به زائران اربعین خدمات درمانی و فوریت‌های پزشکی ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به ادامه خدمات رسانی نیرو‌های درمانی و اورژانس استان  آذربایجان شرقی به زائران حسینی تا پایان مراسم معنوی اربعین حسینی اظهار کرد: تاکنون ۲۵۰ نفر از زائران حسینی برای درمان توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

سرپرست اورژانس آذربایجان شرقی ادامه داد: ۴۱ نیروی کارشناس فوریت‌های پزشکی و ۳۴ نیروی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان در قالب ۱۱ دستگاه آمبولانس اورژانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتور آمبولانس و یک دستگاه خودروی پشتیبانی در استان ایلام مستقر هستند.

صادق اول ادامه داد: نیرو‌های درمانی و اورژانس استان تا پایان این مراسم برای ارائه خدمات به زائران در استان ایلام مستقر خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار